måndag, juni 05, 2006

Knulla runt om du vill det!

En sak som jag har retat mig på riktigt länge är folk som snackar skit om andra på grund av att de (andra) ligger runt lite. Det är väl upp till var och en vem man ligger med och när? Så länge man inte skadar någon annan, är otrogen osv osv men det är ju självklart.

Vad driver folk till att prata om andras sexliv och kalla folk "hora", "slampa" och andra fina ord? Det är ändå rätt konstigt, i dagens samhälle där folk fläker ut sig till höger och vänster och allt är så sexfixerat att jag vill spy, att det ska vara en så fantastiskt big deal vem någon annan väljer att ha sex med?!

Jag har aldrig direkt tillhört de människor som tycker att ha sex med någon är att öppna sig för den personen. Visst öppnar man sig, men endast kroppsligt (jag vet att jag är vulgär). Min själ är en helt annan sak och den är mycket mer svåröverkomlig. Öppna mig gör jag endast när jag litar på dig. När jag berättar saker för dig som jag inte berättar för någon annan. När du är den första jag vill ringa till när nåt kul har hänt. När du är den första jag vill ringa till när nåt hemskt har hänt. När jag tillåter dig att se mig i ett svagt ögonblick. Det har inget att göra med om jag ligger med dig eller inte.

Hur som helst: jag önskar alla skitsnacksidioter att stå infrusna i isen i helvetets lägsta krets och önska att de hade passat på att ligga lite mer medan de kunde. Det hade varit rätt åt dem!