söndag, juni 04, 2006

Att göra konstiga saker

Jag och min kompis M pratade en gång om varför man ibland får lust att göra helknäppa saker. Eller inte direkt får lust, utan varför tanken på nåt helt absurt dyker upp. När vi pratade om detta satt Ms rumskompis P och lyssnade. Han gick när M sa att tanken på att gå in och hugga P med en kniv ibland dyker upp.

OK, missförstå mig inte nu! Varken jag eller M skulle göra de här sakerna vi pratade om. Det är bara hjärnans bajs. Typ.

Det handlar inte bara om riktigt störda grejer som att slå till nån man pratar med, utan även lite halvmongogrejer som att t.ex. beställa en milkshake på Mc Donalds och tappa den på golvet och sen beställa en till och tappa den med och beställa en till och tappa den med.. Haha. Jag har ju själv jobbat på Mc D och vet hur lack man skulle blivit. Eller vad folk skulle sagt om man tänt en cigg i ICA-kön.

Är jag och M ensamma om det här? Jag är ju tydligen inte ensam om att vara lite mongo på andra vis. So tell me!

3 Comments:

Blogger SixesAndSevens said...

Vill ofta kasta ner nycklar, plånbok och sånt i vattnet om jag går över en bro. Har lyckligtvis kunnat tygla mig hittills... Pratar med mig själv gör jag med i bland när ingen ser. Eller hör. Fast bara när jag är på bra humör. Snart kommer man väl på sig med att sitta och diskutera med sig själv på spårvagnen eller nåt.. :D

10:36 em  
Blogger Emi said...

Haha fy fan vad kul, det där med att kasta i nycklar och sånt i vattnet tänker jag också. Som tur var finns det inte så mkt vatten i min hemstad. ;)

Prata med mig själv gör jag ofta. Inte för att jag direkt får några vettiga svar hehe.

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home