torsdag, juni 01, 2006

Läge för turtröjan!


lucky, originally uploaded by miramis14.

Jag känner att det är läge att ha på mig min turtröja på tentan. När jag jobbade på Mc Donald's i Mölndal hade vi en kampanj som hette Comeback, men det var bara arbetsledarna som fick såna här t-shirts. En kille jag jobbade med hade två och jag tjatade i typ åtta månader om att jag skulle få den ena. Han sa nej hela tiden.

Sen när jag skulle flytta tillbaka till Skåne hade vi en avskedsfest hemma i kollektivet. T kom dit och sa att han hade en hejdåpresent. Då var det den ena Comeback-tröjan! Jag kastade mig runt halsen på honom så klart. :)

Sen dess har det varit min turtröja. Har haft den på många tentor, uppkörningen osv. Vet inte varför jag tycker så mycket om den, men det gör jag iaf.

Jag återkommer efter kl 19. Då har jag sommarlov oavsett hur det går på tentan!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sommarlov....mmmmm...låter ljuvligt!
Men det smakar säkert bäst med en godkänd tenta, och det fixar du!!!

12:41 em  
Blogger Emi said...

Tack, ja jag hoppas det.. :)

4:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home