torsdag, juni 01, 2006

Det var då..

Min dagbok 1/6-94 (jag var alltså 14):

"Jag har två nya hål i högra örat så nu har jag fem hål sammanlagt. Nu gäller det bara att morsan inte tvingar mig att ta ut dem.

Jag måste göra slut med F. Ska nog göra det i morgon."

Newsflash: Mamma tvingade mig mycket riktigt att ta ut de nya örhängena. Jag funderade på att ha i dem när jag inte var hemma men det var för jobbigt. Tog inte om dem när jag blev gammal nog att bestämma själv. Är rätt nöjd med de hål jag har (ja, jag inser att det låter lite dirty hahahaha, ooops det kanske bara är jag som tänker så? ;)). Men mamma gav mig faktiskt de pengar jag lagt ut för håltagningen så jag inte skulle förlora på det. Jäkligt snällt av henne faktiskt med tanke på att jag inte direkt frågat om lov.

Jag gjorde slut med F dagen efter. Han är inte ledsen fortfarande. Tror jag iaf... Hehe.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

2:31 em  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home