tisdag, maj 30, 2006

God morgon

Vilket soligt humör jag var på igår när jag skrev föregående inlägg.. Ville bara klargöra en sak:

Jag tycker egentligen att den här världen vi lever i är väldigt vacker! Ligga på en klippa i Bohuslän och sola, vakna bredvid min pojkvän och få krypa nära honom, vara stolt över mina systrar när de är duktiga på sina jobb, mamma & pappa som alltid tagit hand om oss, mina vänner, ljumma vårregn, få sticka ut och springa i skogen och liksom ruska av sig allt.. Äh nu börjar jag låta som en Timotejreklam, men min poäng är denna:

Jag blir rasande för att det finns vidriga människor som förstör och smutsar ner vår vackra värld och gör den ful.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

11:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home