fredag, juni 02, 2006

Pissalkis

Ja, vi firade sommarlovet rätt rejält! Jag hade sjukt kul igår. Riktigt tjejig förfest med massa vin och dansa i vardagsrummet osv. Jäkligt mkt roliga foton. Sen gick vi ut, på två olika ställen. När vi väl släpade oss hem var nog klockan halv fem. Det var riktigt ljust ute iaf.

Det finns ett otroligt roligt kort på mig och en kille som ser ut som att han inte fattar varför han är med på kort. Jag fattar inte det heller för jag har inget minne av att kortet togs. Om jag gör en svart ruta över hans ögon kanske jag kan visa det. Jag ser inte klok ut. Hoppas kameran ljuger ibland.

I morgon flyttar en av mina bästa kompisar hem till där hon kommer ifrån. Långt borta. Jag kommer sakna henne jättemycket. Jag tröstar mig genom att maila med en ny kompis. Men jag är ledsen. Hon är så gullig. Jag ska upp och hälsa på henne om två veckor, men det är ju inte samma sak. Vi brukar ju gå och fika var och varannan dag och sitta och asgarva åt en massa konstiga saker. Det var så kul idag när vi var och bakfyllekäkade på Mc Donalds och vi satt och pratade om en kille vi träffat på igår. Min kompis R var också med.

Jag: Jag tycker han är helt jävla dum i huvudet. Dryg äcklig backslick.
R: Ja han är verkligen dum i huvudet. Men han är skitsnygg!
M (tittar upp och säger SKITHÖGT): När låg du med honom?

Hon sa det verkligen högt. Alla runt omkring tittade upp och jag skrattade rätt mycket.

Hmm, jag är hungrig. Ska nog ta en macka.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home