lördag, juni 03, 2006

Längtan

Det vällde plötsligt in en våg av längtan efter min pojkvän. Vill bara ligga bredvid honom i sängen, riktigt nära så jag kan tjuvlukta på honom. Han luktar så gott. Jag har nog lite bakfylleångest (inte för att jag gjort nåt pinsamt eller så, utan bara lite sån där allmän dagen efter-blues..) och med honom känner jag mig alltid trygg och lugn.

Jag KAN verkligen inte sova när någon håller om mig och ibland börjar han hålla om mig i sömnen. När han sover och jag är vaken alltså. Då brukar jag ligga blickstilla så länge som möjligt fast jag egentligen vill somna om, bara för att det är så gulligt att han har krupit intill.

Han är bortrest till tisdag. Hoppas att han saknar mig också..

Hjälp, vad trött jag blev. Ska nog nanna kudden. Får krama stora musen. Stora musen är en jättestor (45 cm lång) gosedjursmus som jag ärvt efter min mormor. Jag har alltid älskat stora musen, och det känns helt rätt att han bor här hos mig nu när mormor är borta.

God natt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

2:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home