tisdag, maj 09, 2006

Kort sagt innan läggdags

Jag har varit jävligt duktig och sprungit tre km och sen styrketränat. Skönt att vara ute i den ljumma kvällen och springa. Granar har ingen pollen. I like.

Tigerbalsam är min vän. Så gött att smörja på på min onda skuldra. Hade min pojkvän varit här hade jag tvingat honom att blåsa på den.

Tigerbalsam är inte min vän när jag glömmer att jag har det på handen och kliar mig i mina pollenallergiska ögon.. Inget att rekommendera!

Jag hatar pollen! Mina ögon har kliat så mycket idag att sticka ut dem känns som ett rimligt alternativ. Det enda som hindrar mig när jag sitter här rödflammig med kladdig mascara runt ögonen som en efterbliven Alice Cooper-wannabe är att jag använt pengar jag ärvt efter mormor på att laseroperera dem. Ögonen alltså.

Godnatt. Fetstil är ballt. Fetstil är fett.