tisdag, maj 02, 2006

Jag överlevde!

Jag överlevde förresten Valborg. Slapp dock att hänga i parken med alla andra fulla studenter (stod inne på jobbet och skrattade elakt när jag såg regnet strila så sakta och fint). När jag var fjortis hängde vi alltid i parken. Det var skitkul! Nu känns det lite.. ja, fjortis kanske. ;) Men de som tycker det är kul får ju göra det.

Tja, det är kanske inte så hemskt med högtidsdagar trots allt. Fast jo, det är det nog. Men vi får väl se vad som händer på min födelsedag på måndag. Haha. Men gode gud, tvinga mig inte att fira nyår!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja.Mona "Bitter" som vi kallar henne är inte allt för rolig. Inte läcker heller :)

9:57 fm  
Blogger Emi said...

Ja hon är verkligen bitter! Tjatar om att hennes man inte vill bo med henne. Tacka fan för det haha. ;)

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home