fredag, april 28, 2006

Gillar inte och gillar

Jag gillar inte att komma ner i tvättstugan typ tre minuter för tidigt. Det är inte lönt att gå upp igen men det är så himla tråkigt att stå och vänta. Plus att när det står 3 min kvar på maskinen så är det egentligen fem eftersom den går upp till 1 min igen och sen ner till noll igen. Bla bla bla.

Jag gillar champinjoner som inte har långa stjälkar som sticker ut. Det blir mer symmetriskt när man skär dem i bitar om de har stjälkar som inte sticker ut.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har också verkligen funderat över det där med tre minuter kvar av tvättiden och tycker precis som du att det är något av det störigsta man råka ut för. Lösningen? Tvättmaskin hemma.

9:08 em  
Blogger Emi said...

Haha ja jag vet, och tack och lov ska jag flytta i november och då få egen tvättmaskin! Aldrig mer tre minuter. :)

10:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home