söndag, april 16, 2006

Foton och sånt

Jag är som sagt inte smidig. Ramlade ner för trappan från andra våningen här i huset. Höll på att skrämma slag på mamma! Nu har jag en stor bula på rumpan. Skickade ett mess till pojkvännen där jag uppmanade honom att tycka synd om mig. Svaret blev "Kanske, du ramlar ju alltid.. Ok, jag kan väl tycka lite synd om dig. Puss (du är så gullig när du är klumpig)" Hehe, han är söt.

Här kommer lite foton från en promenad vid havet.



Min skugga. Man kan tro att jag är en pepparkaksgumma.



Kyrkan där jag är döpt. Av en magsjuk präst.



Visst är det otroligt vackert i Bohuslän?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aj, oj, stackars dig! Bom bom bom :) Jattefin bild den sista, havet mmm...

6:46 em  
Blogger Emi said...

Ja gode gud, snacka om att det sa bom bom bom! Haha, stackars mamma, hon trodde jag hade ramlat framlänges och slagit ihjäl mig!

6:57 em  
Anonymous Anonym said...

Shit stackars mamma... Hon fick falska forhoppningar, hahaha!

11:51 em  
Blogger Emi said...

Haha ja precis. Hon hörde braket och tänkte "hoppas ungjäveln har slått ihjäl sig!". :) Nääää. Hehe.

8:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home