torsdag, april 26, 2007

Varmt och skönt

Idag är det grymt fint väder här i Skåne! Har suttit ute och jobbat på brännan (dvs fräknarna haha). Jag är dock trött som faaan och vill helst ligga och sova hela resten av kvällen. Lite tidigt att gå och lägga sig 18.15 kanske? I morgon är det fredag. Sen är det lördag. Och efter lördag kommer -DRUMROLL- söndag! Sen är det Valborg.

Vet ni vad jag ska göra på Valborg? Jag ska hänga i stadsparken. Åh herregud. Hur mycket gillar jag Valborg liksom? Men men, det är ju sista året jag är student nu så man måste väl passa på. Det kan nog ändå bli kul.. Jag vägrar däremot att komma dit innan kl 14! Jag är fan för gammal för att börja supa redan på morgonen. Örk.

Fredag i morgon ja.. Borde väl egentligen hålla mig nykter, men det är fan för tråkigt. Mohahahaha. Gud vad trött jag är. Babbel babbel.