fredag, oktober 13, 2006

Välkommen till världen

En av mina bästa vänner som jag har känt sen vi var 13 har precis fått sitt första barn. Vi är lika gamla.. Hon har precis fått en liten bäbis och jag sitter här som en patetisk gammal singelnucka. Visst är livet skoj?

Jag är jätteglad för hennes skull så klart! Det är bara intressant att se hur olika det kan vara för olika personer. Samtidigt så är jag inte alls säker på att jag hade velat byta. Jag har gjort många andra grejer; flyttat runt lite, jobbat på olika jobb, pluggat..

Men jag kommer bli lack om hennes lilla baby växer upp och stadgar sig före jag hittar mig en karl! Haha.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ojoj, blev det en pojke eller flicka?
Rackaka, du ska nog hitta en karl i sinom tid.
Kram

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home