fredag, augusti 18, 2006

Hah!

Jag är lite efterbliven och glömde söka studiemedel för nästa läsår, så idag knallade jag ner till CSNs kontor för att fixa det hela. Och det var en rakt igenom trevlig upplevelse! Jag är helt chockerad. Världen har nog börjat snurra baklänges, kaniner jagar vargar och Harry Potter finns på riktigt. It can't be true. Jag har bara varit med om strul och klydd från CSNs sida. Klassikern är ju den gången jag satt i telefonkö i typ en halvtimme.

Automatisk röst: "Du har en person före dig i kön."
Jag: "Sweet, snart framme."
Automatisk röst: "Tekniskt fel. Var god försök igen."
GRRR!

Jag kom in på kontoret och det var nästan ingen kö. Jag kom fram till en disk efter ca 2 minuter. Han jag pratade med var jättetrevlig och svarade på alla mina frågor. Och som icing on the cake sa han att det inte ens skulle bli försenat för att jag sökte sent. Go CSN. Får väl se hur det blir nu.. ska inte ropa hej förrän pengarna är över ån eller hur det nu är man brukar säga. :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra! Det finns hopp om varlden da... :) Tala bara inte om for din nya van pa csn att jag inte ar arbetslos och bor hemma hos mamma. hehehe. *skams lite*

11:32 em  
Blogger Emi said...

A: nej det ska jag inte göra hahaha. SÅ mycket tycker jag inte om dem. ;)

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home