onsdag, juli 26, 2006

Saker jag undrar efter en tur på stan

1) Varför måste min jobbiga granne prata med mig på bussen när jag har hörlurar på? Har jag det för skojs skull för att jag gillar att få öronen utpressade? Öh, nej.

2) Varför skryter Stadstrafiken om att de har A.C. på bussarna om de inte tänker ha den igång?

3) Varför i helvete hade den där muppiga wannabe-goth-fast-hej-jag-är-fjortis-bruden benvärmare på sig när det är 32 grader i skuggan? Vad är det som behöver värmas liksom?

4) Varför känner sig vissa par manade att pussas högljutt ute bland folk? Det är obscent ju. Och nej, jag säger inte det för att jag är en bitter singel (vilket jag inte är, inte singel iaf haha) utan för att jag bara vill kräkas.

5) Femman är en favorit i repris: MÅSTE folk lukta svett? OK det är tokvarmt men man kan faktiskt tvätta sig och använda deo. Vet man med sig att man har lätt att lukta svett kan man ju ha med en våtservett eller dyligt och ta ett litet tag under armarna. Det är liksom inte ett olösligt problem.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm.. känner mig lite träffad av 4:an. Fast jag och E är inte sååå jobbiga va? :-) Hehe, jo det är vi nog..Rackaka!

7:20 fm  
Blogger Emi said...

Jo ni är rätt jobbiga. Fast ni brukar väl inte vara direkt HÖGLJUDDA så än så länge kanske jag står ut. Man kan ju iaf titta åt ett annat håll, det hörs ju inte liksom. :P

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home