tisdag, juli 25, 2006

Bajs

Jag är irriterad. Varför får hästar bajsa överallt? Det är alltid sånt jävla gnäll när hundägare inte plockar upp efter sina vovvar, och visst, jag håller med om att det är svinigt. Men bara för att gräsätares bajs inte är lika äckligt som köttätares bajs så betyder ju inte det att hästskit är fräscht direkt! Och där jag bor finns det fan överallt. Jag är trött på det. Tvinga ryttare att plocka upp efter sina hästar! Annars ska jag ta på mig plasthandskar och kasta skiten på dem när de rider förbi.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ojojoj, jag hoppas att jag inte håller till i dina trakter när jag kommer ridandes på torsdag. Det är svårt att ha koll på om hästrackarn bajsar när man har ansiktet vänt åt andra hållet. Men jag håller med...bajs är äckligt!

11:25 em  
Blogger Emi said...

Haha jag lovar att inte kasta på dig. ;)

9:57 em  
Anonymous Anonym said...

I skidorten Avoriaz är det bilfritt, så hästar används för transporter. För att komma tillrätta med det du beskriver har dom monterat en skön låda under svansen på hästarna! Kanske något du kan börja marknadsföra även här hemma??
;)

8:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home