onsdag, oktober 11, 2006

Jaha då var man singel igen

Jag har visst varit lite borta från bloggandet på sistone. Det har varit en tuff månad, har ju blivit singel igen.. Alltså har det blivit mycket fyllor och så. Har även, naturligtvis, plöjt igenom Bridget Jones dagbok (dagböcker!) från pärm till pärm. Det gör jag alltid när något förhållande gått åt skogen. Har man Bridget som måttstock så kan man med gott samvete supa på och göra en massa dumheter. Hon är min hjältinna!

Nå, vad har jag då sysslat med lite mer specifikt? Jag försökte ju bli en slampa igen, men hade inte så mycket framgång. Kunde haft, eftersom jag fick tag i en kille som var villig att, ja ni förstår.. Fick dock panik och stack därifrån med BH:n i ena handen och skorna i andra. Haha. Ojdå. Men det ger väl sig.

Allting känns så konstigt. Jag är van vid att vara glad och nöjd och nu plötsligt känner jag mig som en hysterisk singel. Vi får väl se hur detta ska gå.. Kommer jag hitta min Mark Darcy till slut?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart du kommer hitta honom! Sen om han helt uppfyller Listan är en annan sak.. :-)

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home