söndag, oktober 15, 2006

Welcome to the jungle

Jag älskar Guns N' Roses. De är så jävla bra! Eftersom jag vuxit upp med två äldre systrar som gillar rock så har jag naturligtvis blivit smittad. Jag tror den första musikvideon jag nånsin såg var Paradise City.

Klart man lyssnat på GN'R av och till alltid men sen jag blev singel har jag nästan blivit besatt. Haha. Men de är ju så grymma! Och coola! Och Axl var ju så förbålt snygg! Tyvärr är the operative word "var" här; han är inte snygg längre.

Eftersom jag är lite rödhårig så kan jag sitta hemma och digga och låtsas att jag är Axl. Har man inget bättre för sig så! ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahahahaaaa, du är så cool. Och ja, "Appetite for destruction" ÄR en av världens bästa skivor.

8:42 fm  
Blogger Emi said...

Ja visst är den! :D

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home