torsdag, juni 22, 2006

Prison Break

Varför har jag inte kollat på Prison Break innan? Jag och M kollade lite på ett avsnitt som gick i repris i söndags och jag blev fast. Så jag fick tag i (hehe) alla avsnitt som jag nu plöjer mig igenom.

Prison Break har allt! Snygga killar (Mike och Sucre, definitivt inte Stormare eller Lincoln, ew!), snygga tjejer, spänning och intriger. Och lite löööv. Det enda jag inte gillar är att jag blir så nervös att de ska bli påkomna när de kryper in i väggen och håller på så jag nästan pissar på mig.

Har du inte redan kollat in Prison Break, gör det!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm. Låter bra. Har den av en händelse (he he he) liggande på hårddisken i väntan på sämre väder, så det här låter ju toppen!

12:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Helt enig. Toppen serie. Spenning, og snygga menn. Kan man ønske seg mer!!! Heidi

8:37 em  
Blogger mikebike said...

hej emma! ja visst fan är PB helt grymt. Men jag tycker du dissar Stormare lite väl hårt. fan hade jag vart tjej hade han varit på listan lätt. fan han e ju stenkool! gotta love that man.

seriens bästa karaktär är utan tvekan T-bag. Fan vad man bara måste älksa det svinet.

2:38 em  
Blogger Emi said...

Adde: Haha ja tänk att man kan få tag i saker bara av en händelse så där. ;)

Heidi: Ja visst är det bra!

Mike: Men Stormare är så flottig! Och jag hatar T-Bag! Jag vill spy på honom.

11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home