tisdag, juni 20, 2006

Min lilla semester

Jag har alltså varit i Nyköping och hälsat på en kompis, M. Vi hade skitkul hela helgen. I torsdags kollade vi på fotbollen så klart och i 89 minuter var glädjen som en exponentiell kurva, fast omvänt. Sen började ölen flöda igen. Vi satt på en krog i hamnen och det var skitmysigt. Vi blev bjudna på efterfest men kände att om vi skulle hålla i två dagar till så skulle vi nog gå hem.

På fredagen däremot blev det efterfest som hette duga. Först satt vi och drack hemma hos M och sen gick vi ut. När krogen stängde blev det efterfest och jag och M var kvar sist av alla. Vi var nog hemma tio över sex. Det var nära att vi inte kom hem alls eftersom M ville ta en genväg när vi skulle cykla hem men där byggde de om så vi höll på att cykla ner i ett stort hål.

På lördagen var vi ute hos Ms föräldrar och grillade och drack vin (och öl och snaps). Det var mysigt. Sen gick vi ut men den här gången blev det ingen efterfest.

På söndagen skulle M jobba. Jag skulle egentligen ha åkt hem då men alla biljetter var slut så jag fick roa mig med att kolla på alla avsnitten av Ebba och Didrik. Haha. Skitbra serie.

Det är så kul att vara med M. Vi har pratat en hel massa hela helgen, om allt möjligt. Jag önskar att hon fortfarande bodde kvar här nere. Jag saknar henne när hon inte är här!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Det låter som en toppensemester. Inte en nykter dag på semestern! Mohhaha!

3:48 em  
Blogger Emi said...

Ja det är familjen Ws motto ;)

5:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home