tisdag, maj 16, 2006

Mongo från kongo

Fy bubblan vad jag är trött. Jag har jobbat 7-17 idag på mitt extrajobb (ålderdomshem). Efter en hel dag fylld med kiss, bajs, mat, kaffe, Carola, fyra-i-rad, mer kaffe, mer mat, babbel babbel, snurrerier, skratt, trevligt prat, tillrättavisande prat och annat är jag HELT SLUT. Bli inte förvånande om ni hittar mig i ett hörn dunkandes huvudet i väggen. Öh, vem är jag? Har glömt. Orkar inte komma ihåg.. Känner mig helt mongo.

Tur att man är ledig i morgon. Ska "bara" ha 6 timmars föreläsning. Woo hoo! Fast då kan man sova lite emellanåt, hehe.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ar sa duktig du mongo! puss!

9:05 em  
Blogger mikebike said...

haha ja vilket jävla slit hörru... våga hata förvärvsarbete!

hur var din helg i gbg förresten? såg inte till dig i majorna;) du var väl inte här för varvets skull?

9:30 em  
Blogger Emi said...

Anna: Ja visst är jag! Hade CSN gett oss lite mer pengar så hade jag aldrig orkat jobba..

Micke: Ja det är slitigt.. Fast de stunder jag inte håller på att bli galen känner jag ändå att jag gör nytta.

Haha helgen i gbg ja.. Nej, vi var på Sticky på fredagen och blev lite väl packade och fick för oss att vi ville hem. Så vi bokade en biljett hem på fyllan som sen inte gick att avboka när vi ångrade oss. Så vi fick åka hem på lördagen. Men vi tröstade oss med att det ändå var varvet (vilket vi inte fattat innan vi åkte) och att det var jobbigt. Men det var kul så länge de varade. 22 timmar hehe.

7:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home