torsdag, maj 18, 2006

Nu tar vi en lille en!

Det var bättre förr! I tell you, dagens ungdomar skulle varit med på det glada åttiotalet! Ca -85, Sven Melander i Nöjesmassakern. Det var grejer det! Parlamentet till exempel är jävligt kul, men det här är humor på en helt annan nivå (en mycket lägre nivå - passar mig finfint hehe). Har precis varit hemma hos pojkvännen och kollat på gamla sketcher från Nöjesmassakern. Steve med Lloyden är en riktigt klassiker!

Övriga favoriter är ju så klart Solstollarna! Ulla-Bella är obetalbar, och dåtidens största kändisar (Anna Book, Sam Fox, Style m. fl.) gjorde reklam för en massa påhittade grejer. Helt underbart.

En sak ska jag säga om Parlamentet: Jag höll på att skratta ihjäl mig när Robert Gustavsson snackade om Håkan Hellström och sa "ett epilepsibarns bekännelser". Hahaha. Go Robban! (Nej jag är inte så förtjust i Håkan. Ge mig Winnerbäck any day men Håkan borde hålla tyst när han inte sjunger Kom igen Lena. Shoot me.)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ulla-Bella min sekreterareee! 888! Mongo-humor for mongos... :)

11:43 em  
Blogger Emi said...

Haha ja precis! Hon var så snygg i sin röda mössa. :)

9:44 fm  
Blogger Emi said...

Emma: ja Solstollarna är sjukt kul. :D

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home